25 juny 21:30 - 23:30
Free
Sou d’un clan bàrbar al mig del bosc de Davokar, i la vostra líder està molt malalta. Ningú sap ben bé què li passa, però diuen els rumors que a les profunditats del bosc hi ha una cova on creixen unes flors molt especials que podrien ajudar a revertir el que sembla inevitable. Trobar-ne una és l’última esperança per la vostra líder… i pel clan.
Sistema: Symbaroum
Dirigeix: vanthulla
Sessions: 1 o 2 sessions
Jugadors: 3 – 4
Plataforma: Roll20 + Discord
Mesures de Seguretat: targeta x
Avís de contingut: violència, body horror
Partida apta per novells: si
Es gravarà i es publicarà si tota la taula està d’acord.
Mostra els detalls
Organitzador
- Viena
- Telèfon @vanthulla
- Correu electrònic vienabantula@gmail.com
La cova de la flor d'os
Symbaroum
4
Going
Currently full
RSVP Closed

